Slunce ve skle

  1. Úvodní ustanovení
    Tyto obchodní podmínky platí při nákupu vstupenek na festival Slunce ve skle, a to jen při nákupu prostřednictvím internetové stránky slunceveskle.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).
     
  2. Způsob nákupu vstupenky
    Zákazník je povinen vyplnit zobrazený elektronický formulář a zadat všechny požadované informace. Potvrzením zadaných údajů dochází k přesměrování na platební bránu. Jakmile je platba zrealizována, je zákazníkovi zaslán informační email vč. přiložené vstupenky v PDF formátu na zadanou emailovou adresu. Vstupenky je potřeba vytisknout a prokázat se jimi při vstupu na festival. Provozovatel nezaručuje doručení emailové zprávy, server, na kterém se emailová schránka zákazníka nachází, nemusí zprávu přijmout, respektive může ji vyhodnotit jako nevyžádanou poštu. Hlavním a podstatným identifikátorem každé vstupenky je čárový kód, respektive číselný kód, uvedený na vstupence. V případě, že se zákazník při vstupu neprokáže vytištěnými vstupenkami, zakoupenými přes internet, je nutné uvést unikátní čtyřmístné číslo pod čárovým kódem.
     
  3. Reklamace
    Reklamaci je možné uplatnit písemně do data konání akce (tzn. 17. resp. 18.9.2021) na adrese:
    LUKR CZ a.s., Pivovarský dvůr – Hotel Purkmistr, Selská náves 21/2, 326 00 Plzeň
    Při změně data festivalu nebo při jeho úplném zrušení akce bude vstupné kupujícímu vráceno prostřednictvím převodu na účet, z nějž byla cena vstupného uhrazena. K vrácení plné ceny vstupného dojde nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy došlo ke zrušení akce.
    Jestliže při procesu nákupu vstupenek došlo k odepsání sumy za nákup vstupenek z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazily, ani nebyly zaslány na zadaný email, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí uplatňuje zákazník v bance, která vystavila platební kartu, prostřednictvím které platba proběhla. V žádném případě takové reklamace neřeší provozovatel.
     
  4. Prokázání bezinfekčnosti
    Pořádání kulturních akcí v době trvání pandemie Covid – 19 podléhá aktuálním nařízením vlády vyplývajících z momentální epidemiologické situace. V případě platnosti požadavku o prokázání bezinfekčnosti v době konání akce, je účastník povinen u vstupu předložit potvrzení o bezinfekčnosti, tzn. platný negativní test (PCR nebo Antigen), Certifikát o prodělané nemoci (max. 180 dní od pozitivního testu) nebo Certifikát o dokončeném očkování.
     
  5. Prokázání bezinfekčnosti
    Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den realizace nákupu vstupenek kupujícím.
    Zakoupením vstupenek kupující bez výhrad přijímá veškeré ustanovení obchodních podmínek.